zondag 3 april 2022

Bologna

 Zaterdag 2 april om 1020 vertrokken met de KLM naar Bologna.

Om 1215 aangekomen en zonder ook maar enige controle verder met de monorail naar het centraal station.



Toen een kaartje gekocht voor de bus (1.50) en bij Porto Mamola ( wat klinkt dat mooi hè ) uitgestapt en toen nog 5 min lopen naar m'n appartement.
Mijn gastvrouw stond me op te wachten  en na enige uitleg kreeg ik de sleutels en was het appartement van mij voor 4 weken.
Heb wel keurige wattsapp contact met haar en ze reageert ook vrij snel.

Nadat ze vertrokken was de eerste boodschappen gedaan en tien de stad verkennen voor de eerste drankjes en terrasjes.
Bijtijds weer terug want zo'n eerste dag heeft veel indrukken en toch wel iets vermoeid.

Tot morgen !


1 opmerking:

Bologna

  Goedemorgen vandaag mijn laatste dag op school. Na afscheid te hebben genomen van de klas en de leraressen naar het station gelopen om mij...