zaterdag 30 april 2022

Bologna

 


Goedemorgen vandaag mijn laatste dag op school.

Na afscheid te hebben genomen van de klas en de leraressen naar het station gelopen om mijn vrouw en dochter op te halen.

Die zijn vanmorgen van een chaotisch schiphol vertrokken met de hoop dat hun vlucht niet geannuleerd zou worden.

Keurig op tijd aangekomen en toen met de monorail ( ja, ja, Bologna gaat werken aan de toekomst !) Naar het station waar ik ze stond op te wachten.

Met de bus naar ons appartement en toen lopend even terug naar mijn appartement om mijn koffers op te halen.

Mijn appartement was net te klein voor 3 personen. 

Wij blijven hier nog lekker voor 10 dagen vakantie en dat houd ik privè.

Hoop dat huilie genoten hebben van mijn blog en een indruk hebben gekregen van deze mooie stad.

Echt een stad om verliefd op te worden..

Ciao ! Grazie a tutti !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bologna

  Goedemorgen vandaag mijn laatste dag op school. Na afscheid te hebben genomen van de klas en de leraressen naar het station gelopen om mij...