donderdag 28 april 2022

Bologna.



 Vandaag 25 april  

Alles staat hier centraal in 1 straat , via Del Pratello. De uitgaansstraat van Bologna voor de niet toeristen. 

Die weten deze straat ook niet te vinden. Deze dag staat in het teken van anti fascisme en anti racisme.

Ben er heen geweest maar aangezien ik toch wel regelmatig naar het toilet moet en er staat een wachtrij van 30 personen voor het toilet is dat geen succes.

Wel heel erg gezellig en na enige wijntjes sprak ik vloeiend italiaans.

Heb daar ook veel italiaans gesproken en verteld dat ze me moeten verbeteren als ik het fout deed.

Maar dat vonden ze wel wat lastig ze waren al blij dat ik een beetje italiaans sprak!

Morgen weer naar school dus redelijk op tijd naar bed.

A domani !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bologna

  Goedemorgen vandaag mijn laatste dag op school. Na afscheid te hebben genomen van de klas en de leraressen naar het station gelopen om mij...