donderdag 21 april 2022

Bologna

 

Vandaag al weer woensdag 20 april De tijd vliegt. 
Mijn Amerikaanse klasgenoot wilde graag even zien waar ik woonde en direkt daarna even gelunched in mijn vaste osteria.
Zelfde straat als mijn appartement. 
In de avond ben ik nog even naar een kleine wijnbar geweest en kon daar in het Italiaans vertellen wie ik was en wat ik daar kwam doen. 
Had ook een blaadje meegenomen met wat werkwoorden die ikmoest leren dus vroeg maar direkt of mijn uitspraak goed was.

Dat moet je dus niet doen als er 10 Italianen bij elkaar zitten.
Een hele discussie werd er direkt gevoerd wat wel en niet goed was. ( in positieve zin ).
Maar ik was al blij dat ik een praatje met ze kon maken  

A domani ! Ciao


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bologna

  Goedemorgen vandaag mijn laatste dag op school. Na afscheid te hebben genomen van de klas en de leraressen naar het station gelopen om mij...